I'l may be your ex, but i'm better than your next

Grejen är den att jag är inte arg, ledsen eller något. Mest förvånad över hur man kan vara så äckligt falsk som människa? Men what comes around, goes around ;) Det är bara en tidsfråga, jag har varit där själv så jag vet, jag kommer vara lycklig den dagen. Den som skrattar bäst, skrattar sist var det någon som sa va? :) Gillert!


Väntar på petra, hon är dryg.
Kom in ett pratkvarn till henne sju imorse som inte kunde sluta prata (vilket gör mig på dåligt humör när jag är trött), så jag sket i att försöka sova, skjusade petrus till chansen, sen hem & gick promenad med elvisa. Var ju meningen att jag skulle till bergström & steka, men somnade om !! :/ Drit. Ska ringa han strax..


Ha en bra dag, mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0