Häjigen.

Tänkte att det var dax att uppdatera sig lite, var några dagar sen :)

Ska strax ner & hämta tvätt, slänga in den, gå ut & gå .. och sen vet jag inte.
Igår åkte jag & annelie hem till Daniel, lagade tacogratäng & drack lite öl med han & Christian :)
Spelade plump, såg på film mm. Kinderägg kväll med andra ord!

I helgas var det kalas. I fredags drog jag, annelie & Daniel till Karlstad och härjade :) skoj!
I lördags drog jag & Daniel till Arvika. Hade dock svårt att dricka, var mest sleten & övertrött.. skrattade typ åt allt, tex 'Karl Johan' ;D daniel skämdes nog lite över mig.

& i söndags bar det iväg på lång roadtrip för att hämta Christian. Spännande, haha.
Var typ bilåkning hela dagen princip på söndag & på kvällen/natten blev det film hemma Daniel.

Lite osammanhängade inlägg.. menmen :)

Nu ska jag ut i solen!





Världens finaste småsyskon! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0