Jorasåatte ;)

Då var det dax igen för ett bloggade, blivit riktigt dåligt med det den senaste tiden faktiskt :)
Vet inte om jag orkar skriva vad jag gjort varje dag heller sedan sist, men kort & bra: Det har varit bra & jag har mått bra :) Tolka det hur ni vill.

Har precis kommit ifrån pulsen, skulle ha vart in på arbetsförmedlingen också men blev inte så. Får helt enkelt ta det imorgon :) ska ta kaffe nu & en cigg ute på altan, typ 23 grader där nu! ^^
Sen blir det hem & städa. Ikväll hade vi tydligen bestämt att vi skulle ut i karlstad också? Jora, mitt minne var det också.. så det märks. Får se vad grabbarna säger senare när dom ringer :)

Sov hos Petrus inatt, hjälpa henne med skolarbeten vilket innebar att vi skulle göra en 'film' typ om olika roller i livet som man har ^^ OCH jag hatar mina drömmar fanimej ibland, död hit och dit .. Men det säger dom ju ska betyda tur? Det spörs! Tar en dag i taget så får man se vad som sker :)

& jag är väldigt glad att jag & daniel har blivit såpas nära varandra som vi blivit.
En riktigt fin människa är han & förtjänar verkligen det bästa!
Du är fin vänskap.

Nej ni, ni får ha de bäst :) så hörs vi förhoppningsvis senare idag.

Lite bilder från den senaste tiden :)


Från i helgas, tvillingarnas födelsedag ^^











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0