Yääääy!

4 dagar senare ;)

Vaken tidigt idag, inne på tredje kaffekoppen. Ska strax ta en långpromenad med Elvis tänkte jag :)
Vet inte vad dagen bjuder på, ska fika med Annelie när jag är klar iallafall.

I fredags var det kalas hemma hos mig :) Var meningen att vi skulle ha varit ut på gay palace, men som vanligt så blev jag törr, folk somnade på toalettgolv & på andra golv mm ;) Så, helgen som kommer SKA jag ut, om det blir så att jag dricker då ;D
Men det var trevligt & trevliga folk :)
I lördags satt vi i Mallbacken hela dagen hemma hos Daniel. På kvällen drog jag, Cornelia, Jenny, Daniel & Christian på spökjakt vid myra + att det blev några öl :) Sen vart det bara på sunne & snurra.

Ha de fint! Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0