24/11

EN MÅNAD KVAR TILL JUL !!

Nu har jag skrivit ner massa nummer till olika klädesaffärer i jesshiem som jag ska ringa till imorgon :)
Tycker inte om mina drömmar ibland, fast det som var bra i drömmen inatt, den kramen. Ni vet när man saknat någon, men inte träffats eller pratat på jätte länge, den kramen som blir då, man vill inte släppa :p damn vilken romantiker jag är.

Var på möte förut, mysigt var det & trevligt :) Träffade på 'gamla' vänner, alltid kul.
Annars har jag städat lite + ovanstående.
Tänkte jag skulle dra på 'öppet hus' & hälsa på alla gamla lärare men hann inte med det :/ & även hälsa på kusin som går där nu. Var ett års sedan vi var där sist? Känns som igår. Men ung ser man ju ut att va ialf, dom frågade oss sist vilken linje vi tänkte börja där ;D haha.. Gick ur för ca 3 års sen, men jag tar't som en komplemang ;D

Ett glögg glas till får bli.
VÄNNERNA <3



Tänkte igår .. Man träffar alltid nya människor, som man blir kompis med, bygger upp något med, vad som helst. Vissa kommer att betyda något, andra kommer gå utan att man ens lägger märke till det.
Andra tar en plats i ens hjärta, även om personen är kvar i ens liv eller inte. Det är knäppt det där..
Man har en person i sitt liv i några månader/år, sen helst plötsligt tar det tvärstopp och allt är precis som dagen innan just den dagen man träffade på denna. Ledsamt tycker jag, eller så är det bara jag som är väldigt känslig?
Det finns ju en anledning till varför just dom människorna som finns i mitt liv, mitt hjärta & med mig, de är äkta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0