Foo fighters

Sitter & lyssnar på dom nu, bra texter.

Sov lika dåligt inatt, förstår inte? Var ändå trött men kunde inte somna.. somnade väl runt sju, åtta kanske :/ Men var upp innan tolv iallafall. Så ska snart sova, har varit trött sen jag & petra åt mat :) Kyckling, majs, grädde & pasta. & jag är helt beroende av hennes horoskop bok, är en horoskop bok om jungru som har handlat om alla månander 2010 och det är mycket som har stämt faktiskt :) Hon tycker jag lever för horoskop ;) Stod även att i slutet av detta året kommer en romans uppstå? Vem kan det vara ;) haha, nej men sånt behöver inte alltid stämma men alltid kul & läsa ändå :)

Imorgon ska jag upp & tvätta från 11-16, möte vid ett, och sen dra till torsby för ett annat möte vid fyra.. Känns som det kommer bli stressigt. Ska hinna med & träffa josefine också :) & på torsdag åker vi till karlstad (från sunne är det jag, petra & rickard) och sen massa annat folk från olika håll.. Ska äta julbord, spela bowling & sova på något hotell, tror jag kommer bli roligt :) Kul & träffa nytt folk också. Åker hem på fredag och då blir det förmodligen julkonsert i kyrkan med kusin eller någon annan, vi får se :)

Sätter punkt här, håller på att somna..
Godnatt folk!


Bjuder på en bild på mig & thomas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0