November.

Har varit dåligt med uppdaterande, så passar på att skriva ett nu innan jag ska gå & lägga mig :)
Ska börja på praktik på förskola, känns jättebra faktiskt :) Tror det kommer bli kul.
Vet inte hur länge det blir, men mina planer är att 'flytta' till Norge (eventuellt oslo) i början på nästa år. Behöver det, en förändring. Bara släppa allt som är nu & börja om på ny kula med nya perspektiv. Blir som att stampa i samma ruta hela tiden, som om man är fast? Behöver komma från sunne och allt. Fast vissa saker vill man ju inte lämna, för att man skulle sakna det? Fast jag vet ju iofs inte hur det ser ut från andra sidan heller, det är komplicerat. Det får bli som det blir, kanske ser allt med andra ögon när jag hamnar där. Ja, det här är mina planer för framtiden typ :)


Har faktiskt börjat släppt på saker & ting den senaste tiden.. Orkar inte vara ovän eller 'hata' någon för vad den gjort emot mig, gjort är gjort. Vad ska man göra åt saken? Så har fått impulsanfall & tänkt jag ska göra saker, fast har ångrat mig i samma sekund (idioti, inget kommer ju någonsin förändras), så vad ska man välja.. med hjärtat eller förnuftet? Lägger jag mig, eller står jag fortfarande för det jag tycker? För jag tycker ju visserligen en jävla massa och kan prata från kapitel ett till tio om vad jag tycker om moral & etik (är inte alls bra själv).
Kan folk ändra sig? Kan man lära en gammal hund att sitta?
Hur många misstag ska man göra innan man lär sin läxa? Nej vet ni vad, jag gör det inte. Jag väntar, jag ser, saker kan ändras & jag kan ångra mig, eller så gör jag inte det. Men det märks, när den tiden är kommen.


Vad händer härnäst?



Well, nu ska jag ta mitt nattrök & blunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0