A good drama

I miss you, but would never say it to you.
It hurts me, but I would never give you my tears.
You are not worth it anymore, even if I want to show the world what evil it has done to lose you.
You drove your game and played out one after another. But you played your cards wrong.
That you would lose me were not included in your plans.


Nu ska jag snart sova & fan om jag vaknar vid 3 inatt igen!
Funderade förut på att vara vaken tills då, så slipper jag vakna vid den tiden..
Får se :)
Imorgon blir det lugnt förmodar jag, planerar en idolkväll med jordnötsringar :) men på lördag är det kalas med vännerna, blir tydligen en heldag. Blir nog fint :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0