Äventyr!

Bergström ringde mig när jag kom hem till petra, frågade om jag kunde fälja med & hämta däck (jag tyckte han sa till bäck), så det gjorde vi.. blev läängre än vad jag trodde det skulle ta. Men riktigt kul & umgås med han igen, blir aldrig nu för tiden. När vi var 'små' umgicks vi ofta, gjorde massa hyss & hade oss, kändes lite att man var tillbaka till den tiden nu inatt :) Och vi måste vara värmlands blåsta människor.. sista vändan åkte vi atoumat, en nyare bil. Vi tyckte det varvade väldigt, så vi bromsa.. gasade .. ringde & frågade om det verkligen var driven som skulle vara i och som jag visste innan skulle det de så vi tänkte att 'aja, skitsamma är nog så här det ska va', så vi tyckte vi skulle gasa på genom Sunne, när vi stannade var hela däcket inuti eldigt (!) Vi hade åkte med handsbromsen i hela vägen från skolan till mig ungefär, jora.. Mitt i natten, övertrött så vi stod typ bara & skratta.. ^^ Menmen, det gick bra, får väl skylla på att det är sånt som händer ;D

Har för övrigt haft det haft en trevlig kväll :)

Nu ska vi försöka sova.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0