Helgen!

Skulle ha vart nykter i fredags, men thomas & annelie bjöd mig ut då eftersom hon inte kunde fira mig på lördagen, fina människor! Blev lite full, var in på köpis.. kul kväll.
Lördagen fyllde man år då, blev firad med tårta & sånt & sen var det kalas igen :) Jag & jossä gjorde oss iordning hemma hos henne, sen drog vi till halle & sen vidare till Selma & som vanligt var det en kuf vakt där som inte skulle släppa mig in mig först.. dömhöv. Men in kom jag & ut också. Josefine däremot kom inte in alls.. fyllo ;D
Var en bra kväll ändå :) ..

Nu ska jag & annelie göra kantarall smörgåsar, jämt så dä knuller i mun på'n va gött de är ;D
Sov så gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0