Lalalala...

Såhär brukar det vara när jag & petra umgås, hon somnar alltid ifrån mig så får jag sitta uppe själv.. fast jag klagar inte på henne, hon har varit trött hela dagen :) Men inge kul ändå & sitta vaken själv liksom.. men jag har elvis som håller mig sällskap, han fick fästingar på sig förut när vi gick halvmilen tror jag :s kröp något fanskap på mig förut så jag fick panik :s äckliga, fattar inte varför gud har skapat dom, blodtörstiga & meningslösa bara ju?

Sov iallafall hos petra natten tills idag, vi satt uppe & spelade monopol ett tag.. var flera års sen jag spelade det, så tänkte att jag kanske skulle tycka att det var kul, men nä.. ^^ var enbart drygt & jag fick ont i rava!
Vi somnade inte förens fem eller något imorse, började prata djupa saker så kände mig som en psykolog till slut när vi prata, eller som en filosof kanske ^^ Men jag tror det jag säger går in mycket för henne, hoppas det iallafall :)
Sen upp vid halv nio eller vad hon var, petra körde hem mig så drog hon på chansen. Tänkte att jag skulle försöka hålla mig vaken, men gick fan inte så jag somnade i soffan, gött & inga fel på drömmen heller ;p hihi. Sen kom hon hem till mig när hon slutade, tog en promenad, sen hem till henne ett tag & sen gick vi 'halv milen' uppe vid Sundsberg, jävligt jobbigt till att börja med, men tog en cigg & varvade ner så gick det bra igen ^^ Efter drog vi till ica, köpte cigg & så med hennes moped.. så kom jag på att jag också faktiskt får köra moped !! :D Först ville hon inte det, fattar inte varför?? ;D men det gick bra & var kul :)
Jag lagade kantarell stuvning på varma smörgåsar till oss, blev godare än sist iallafall :)


Nu ska jag hoppa i duschen & hoppas på att jag blir trött .. hoppas på att petra inte snarkar inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0