Sömnlös natt.

Fyfan vilken natt, har inte kunnat sova någonting.. även om jag var hur trött som helst, varenda gång jag blundade blev jag tvärvaken =/ jobbigt. Somnade runt vid nio imorse typ, hoppas inte den här natten blir så också.

Varit ute på promenad med elvis, jag & annelie :)
Nu dricker vi kaffe & pratar om vårat förflutna och min nyblivna mat-tjuv.. upptäckte igår att min ketcup, min barkis, mina knäckebröd, min körv & mitt smör var borta ?? Måste vara någon som var jävligt hongri.. så nu ska sven hjälpa mig att gillra en fälla. Jag tror jag har några misstänka.. kanske ska lägga ut en körv, så får vi se vem som hamnar i varggropen ;D
Näru, funkar det för emil i lönneberga så funkar det nog för dig också, din slugna räv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0