Storstädning

Kanske är knäpp, men just nu håller jag på & stor städar hemma hos Petra, tänkte vara snäll mot henne med tanke på att hon alltid är så trött på dagarna :) Hoppas hon blir glad när hon vaknar.
Var i stallet idag med Petra, hjälpe till lite .. så fick jag frågan om jag ville ta hand om en fjording under vintern? Hm, var jag inte riktigt beredd på, men det kanske skulle vara kul, nån gång ibland.. mitt häst intresse är inte så stort faktiskt, men det kanske det blir ;) höhö, är en jättefin häst iallafall & lugn, det är ett +. Men vi får se.
Efter åkte jag, mormor & sven upp till kusin och firade hennes 15 års dag, hon fick en sadel bland annat så den var hon tvungen att prova, så då ville dom ju att jag också skulle följa med ut & rida, på primera som kastade av mig för några års sen, sen dess har jag vägrat rida på henne, men vad gör man inte? Men det gick bra, förutom när jag skulle upp på henne gick hon runt & hade sig.. så höll moster i henne hela tiden, var ganska rädd faktiskt ^^ Men nu är det gjort och jag & primera har slutit fred med varandra (än så länge)..

Nu ska jag fortsätta, blir förmodligen inte klar med allt nu.. måste sova några timmar, ska med petra till stallet igen sen när hon slutar chansen!


Sven, kusin & hennes kompis :)

Moster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0