Min vän

Pratar med becca i telefon nu, det är min trogna mobil vän det ^^ kommer säkert prata ett tag nu om jag känner oss rätt.. hon är verkligen en människa jag vet alltid kommer finnas i mitt liv.
Första gången vi träffades var vid snurrgungan när vi var tio år, jag frågade henne om hon ville följa med in till mig & kolla vita lögner tror jag om jag inte minns helt fel? & där fann vi varandra & har aldrig släppt taget om varandra trots att vi alltid har haft några mil som skilt oss :)
Har så många minnen tillsammans, endel är starkare än andra.. Minnen som när vi skulle sova själva hemma hos mig, blev livrädda för den där jävla taxen i garderoben med röda ögon och sprang som idioter ner för backen till hennes farmor mitt i natten (& där imellan vet du becca vad som hände) =p, när vi var uppe 5 på morgonen och lekte nere i dalen och gick tyst på isen för att inte grodynglen skulle vakna, när vi gjorde en 'k.winter' frisyr på mig, när vi spelade anden i glaset & jag trodde han var i mig (!) .. ^^ när vi gick till ås & hade 2,8 med oss och vi så coola tyckte vi, inne på skoaffären när vi var tvugna att gömma oss bakom en hylla för att vi hade sånt skrattanfall.. några av alla minnen & många fler kommer det bli!

Jag älskar dig Rebecca Engström.
Du är en helt underbar människa!

You never walk alone, I'm always by your side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0