<3

Min stora kärlek, min livskamrat.

När jag ska försöka skriva något till dig blir det alltid stopp, det finns så mycket jag vill säga, som jag känner men som är svårt att få ner i ord, men jag ger det ett försök, huvudsaken är att du förstår.


Det var när jag träffade dig som insåg att du var allt det jag någonsin sökt & drömt om.
För mig var du den som man bara tror finns i sagor.
Du hade något som jag föll okontrollerat för & jag förstod aldrig vad det var, trots att det inte var den 'perfekta' tajmingen kunde jag inte sluta tänka eller dras till dig ..
Turer hit & dit, fast jag visste att jag i slutändan kommer vara hos dig.
Dina sms & din röst fick mig att skina mer än solen, din närhet gjorde mig varm & ditt sätt att vara kunde inte få mig sluta le.
Aldrig jag trodde att någon skulle förtrolla mig så som du gjorde, jag trodde inte att det kunde kännas så rätt med någon som det gjorde med dig.
Jag är tacksam för att jag får vara en del av ditt liv, att du älskar mig för den jag är.
För att jag får dela alla stunder med dig.
För mig är du den vackraste människan som jag någonsin har träffat.
Jag älskar dig för allt du är, för att du är du.
Jag vill ge dig min evighet & alltid vara vid din sida, vara din flickvän, din bästa vän & framförallt, din livskamtat.
Du är det bästa som hänt mig & varje dag tillsammans med dig, är jag evigt tacksam för.
Vad som än händer, kommer jag alltid stå bredvid dig & ditt hjärta i min hand, jag släpper det aldrig.
När vi sitter i en varsin gundstol om flera flera år, är det dig jag vill sitta där med, titta tillbaka på våra minnen, ha våra barn/barnbarn på besök, skratta & alltid minnas det som är vi, för hur det än är, finns det en mening med varför det blev vi.
Jag tror på oss & våran kärlek, den är oslagbar likaså du!

Spelar ingen roll hur mycket jag än försöker skriva, för orden kommer aldrig räcka till att beskriva det jag känner.

Jag älskar dig, idag, imorgon & för alltid.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0